loading...
وبلاگ نویسی را متفاوت بیاموزید
mohaddeseh بازدید : 31 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (2)

نام معروف ترین سرویس های وبلاگدهی که به گوش من یا شما می خورند عبارت اند از : بلاگفا ، رزبلاگ ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ ، بلاگ اسکای و ... .  

امروزه دیگر هر کسی می تواند برای خودش با کم ترین هزینه یک سرویس وبلاگدهی داشته باشه و چند برابر اون هزینه پول دربیاره پس انتخاب بسیار سخت و دشوار است ولی این اسامی که ذکر کردم سرویس هایی هستند که توانسته اند اعتماد ما و همین طور موتور های جست و جو گری چون  گوگل رو به دست بیاورند . این سرویس ها تقریبا امکانات مشابهی رو ارائه می دهند و کم تر تفاوتی در امکانات ریز و درشت دارند ( البته نا گفته نماند که رزبلاگ یک سرویس وبلاگدهی شبه وبسایت دهی است یعنی پنل مدیریت وامکانات ان در عین رایگان بودن دقیقا مثل وبسایت ارائه میشه )

البته اننتخاب سرویس ها بستگی به انگیزه افراد نسبت به ایجاد وبلاگ دارد . عده ای به دنبال مکانی برای نشر تجربیات و ارتباط با دوستان هستند پس این کار می تواند در هر سرویسی انجام بگیرد . من در این جا به دنبال راهنمایی کردن افرادی هستم که به دنبال کسب درآمد ویا گرفتن بازدیدی زیادند و به صورت تفریحی و سرگرمی کار نمی کنند.

اگر فردی تازه وارد هستید پیشنهاد من این است که اول با فضای محدودتر وبلاگ کار کنید و بعد از اون وارد فضای وسیع وبسایت شوید .

 

                           

 

من برای کسانی که به دنبال راه اندازی یک وبسایت هستند سرویس رزبلاگ رو پیشنهاد می کنم که قبلا هم گفتم که چرا این حرف رو می زنم و اما برای کسانی که به دنبال راه اندازی وبلاگ هستند سروییس های بلاگفا و پرشین بلاگ و میهن بلاگ رو معرفی می کنم که هم دارای امنیت بیشتر و هم محبوبیت بیشتری نزد گوگل هستند . منظورم از امنیت یک امنیت دو طرفه است یعنی هم برای کاربر و هم برای طراح .امنیت برای طراحان شامل جلو گیری از ورود هکر ها به وبلاگ و برداشت مطالب مهم و یا یافتن رمز عبور می باشد و امنیت کاربر از این جهت است که این سه سرویس مخصوصا بلاگفا با نپذیرفتن برخی از کد های جاوا اسکریپت از این که افرادی شیاد ویروس وارد کامپیوتر کاربر کنند جلوگیری می کنند چرا که بسیاری از کد های جاوا اسکریپت حاوی ویروس های خطرناک و هک کامپیوتر است ( کد ها با زمان های متفاوتی نوشته می شون که یکی از معروف ترین ان ها جاوا اسکریپت است که برای قالب ها و کد های موس و ... استفاده می شوند که معمولا برای برخی از تبلیغات و تبادل لینک ها مورد تایید بلاگفا و برخی دیگر از سرویس ها قرار نمی گیرند )

 

                            

 

البته بد هم نیست اگه به هر سرویسی که می خواهید سر بزنید وامکانات اون رو مشاهده کنید.

امید وارم که تونسته باشم باری رو از مشکلاتتون بردارم و شما به انتخاب درست رسیده باشید .

از نظراتتون استقبال می کنم .

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mmm در تاریخ 1393/05/13 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
می تونم از مطلبتون توی وبلاگ خودم استفاده کنم چون خیلی جامع هستش؟؟؟؟شکلک
پاسخ : سلام
با ذکر منبع مانعی نداره!!!!

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/05/13 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید منبع عکس هایی که گذاشتید کجاست ؟؟؟؟؟
راستی ممنون از آموزشتون شکلک
پاسخ : سلام
منبع این عکس ها گوگل است که برای غنی تر کردن مطلب گذاشته شده اند
از تعریفتون هم ممنون !!!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به سایت و آموزش من چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 1,134